Zarabiaj na skracaniu linków!


Kolejną metodą zarabiania kasy w necie jest skracanie linków. Jest to jedna z najprostszych metod zarabiania hajsu w sieci i w dodatku płacą w $ :)
O co w tym chodzi? Już Wam mówię. Chodzi o to, iż skracamy jakiś dowolny link, udostępniamy go na znanych stronach www typu bezużyteczna.pl, forach tematycznych, facebooku  itp. i jeśli ktoś wejdzie w ten nasz skrócony link, poczeka 5 sekund i kliknie SKIP THIS AD to my dostaniemy  za to $$. Taki link wygląda np tak: http://adf.ly/1fGbly

Wszystko przebiega dokładnie w ten sposób:

1. Rejestrujemy się na stronie, która płaci nam za wejścia w nasz skrócony link, czyli tutaj:
- http://adf.ly - kliknij 

Po rejestracji na stronie: http://adf.ly zostaniemy przeniesieni do panelu, który wygląda jak na obrazku poniżej.  Po wejściu  ukaże się nam okno do wklejania własnego linku. Tak to wygląda:



Wstawiamy tam dowolną stronę internetową np. wp.pl ( a najlepiej jak wstawimy tu jakiś link partnerski z innego serwisu do zarabiania np. --> Subkiller.pl i dzięki temu będziemy zarabiać w 2 programach jednocześnie!) po wklejeniu linku naciskamy "SHRINK!" Po zrobieniu tej czynności system automatycznie wygeneruje nasz link. Będzie on wyglądał na podobiznę tego: http://adf.ly/1fGbly To jest nasz link, na którym będziemy mogli od teraz zarabiać! Niżej w panelu będziemy mieli statystyki wejść i zarobków.
Najlepiej gdy ten link skrócimy dodatkowo w jakimś darmowym skracaczu ponieważ będzie lepiej wyglądał i dzięki temu więcej ludzi kliknie w nasz skrócony link oraz faceboook go nie zablokuje :) Najlepszym skracaczem linków w tej chwili jest strona prv.pl
Gdy zapiszemy się np. do grup na facebooku to będzie można trochę pospamować :)
Powiem Wam szczerze, że najlepiej spamuje się np. gołymi kobietami ; ) Bierzemy z google zdjęcia jakiejś nagiej kobiety, zakrywamy jej walory np. w paincie, i piszemy w opisie obrazka np " Chcecie zobaczyć zdjęcie bez cenuzry? :D Możecie je zobaczyć na stronie: (tu podajemy nasz wygenerowany link) Aby zobaczyć zdjęcie musicie poczekać 5 sekund i kliknąć (SKIP THIS AD) " I teraz dlaczego użytkownik, który wejdzie w nasz link musi poczekać 5 sek? Ponieważ po 5 sekundach włącza się tabela z napisem " SKIP THIS AD" czyli pomiń reklamę, jeśli jakiś użytkownik kliknie pominięcie reklamy, my otrzymamy z tego hajs :) Po pominięciu reklamy przekieruje go automatycznie na stronę docelową np. zobaczy tę gołą kobietę w pełni bez cenzury :) Oczywiście zamiast tego jak wcześniej pisałem lepiej jest wstawić link partnerski z serwisu subkiller.pl aby zarabiać w 2 serwisach jednocześnie. Uwierzcie mi, że bardzo ten sposób w pełni działa. W 3 dni udało mi się zarobić 63$ czyli 190 zł :) Oczywiście zamiast spamować gołymi kobietami możemy również myśleć nad własnymi niszami np. hackami do gier, filmami, poradnikami na odchudzanie itp - ważne aby temat był chwytliwy.

Jeśli wybierzmy Facebooka do reklamowanie to najważniejsze jest to abyście zapisali się do ok. 20-30 grup na facebooku, najlepiej do grup typu: "Szukam znajomych" "Fejm" "swag" itp W tych grupach reklamy działają najlepiej. Oczywiście możemy reklamować linki też w komentarzach na znanych Fanpage lub wydarzeniach. Zachęcam również samemu do szukania innych popularnych stron w internecie do reklamowania linków gdyż facebook to nie wszystko :)

Wypłaty realizowane są automatycznie, co tydzień lub miesiąc. W ustawieniach strony musimy podać nasze konto do PayPal aby serwis mógł wypłacić nam pieniądze, które potem przelejemy na nasze konto bankowe. Jeśli ktoś nie ma konta na PayPal może je za darmo założyć na stronie https://www.paypal.com/pl/

Jeśli już uda Wam się zarobić nawet kilka $ to znaczy, że idziecie właściwą drogą! Nigdy się nie zniechęcajcie małymi kwotami bo z czasem będą one rosły i będziecie zarabiać o wiele, wiele więcej! Dużo ludzi czyta poradniki dot. zarabiania potem zarobi kilka groszy i mówi, że się nie opłaca i zamyka interes. Nigdy tak nie róbcie bo nic nie osiągniecie! Najważniejszy jest zapał i chęci do pracy! Życzę Wam powodzenia i dużych zarobków :D

Myślę, że pomogłem, jeśli macie jakieś pytania wejdźcie w zakładkę no moim blogu "Kontakt"


Aby być na bieżąco z nowymi postami dotyczących zarabiania polub mój fanpage na facebooku:


Zapraszam również do zapoznania się z najpopularniejszym i najbardziej skutecznym sposobem zarabiania w sieci: 

- - > Subkiller.pl - Zarabiaj na subskrypcji sms!




Zobacz także program, który ostatnimi czasy podbija internet! : 

14 komentarzy:

  1. Jak wygląda wypłata pieniędzy? W sensie trzeba podać jakiś nr PayPal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku zakładamy konto na Paypal, w ustawieniach paypala podajemy naszego e-maila, będzie on służył nam za nazwę a jednocześnie konto do paypala, to właśnie naszego e-maila będziemy podawać na stronach partnerskich aby na niego właściciele serwisu mogli nam wypłacać kasę :)

      Usuń
  2. Zatrzymuje mi się na 10 views i dalej nie idzie. Co jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może się zatrzymać od tak. Po pierwsze gdzie reklamujesz linki i ile postów reklamowych już umieściłeś? Jeśli masz tylko 10 views to znaczy że za dużo się nie postarałeś, musisz umieścić post reklamowy np. w facebookowych grupach powyżej 1000 osób w grupie, aby zarobić min 10$ dziennie musisz taki link umieścić z dobrym zachęceniem do ok 50-80 grup.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Tylko nie mam pomysłu na jakąś stronkę, i tekst do tego ;/

      Usuń
  3. Co jaki czas zostaje nam wypłacana kasa na PayPal??

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie w ustawieniach wpisav ten numer PayPal?

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałem sh.st ale jakoś kiepsko mi szło :/ dobiłem ledwo do $1 i 4 poleconych z których nic nie wpadło... Ale widzę, że innym to przynosi realne zyski

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zarabianie z shorte śmiga całkiem nieźle, chociaż ostatnio obniżyły się stawki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok a jak to rozliczasz z US?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz zarobić ponad 3.000zł rocznie i tej kwoty nie trzeba rozliczać w US ponieważ jest to kwota wolna od podatku. Po przekroczeniu tej kwoty idziesz do US i wypełniasz wniosek o ryczałt, po tym odprowadzasz co miesiąc 8,5% ze swoich przychodów, jeśli nic nie zarobisz to nic nie płacisz :)

      Usuń