Subkiller.pl - Zarabiaj na subskrypcji sms!


 Subkiller


W tym dziale przedstawię Wam poradnik zarabiania na subskrypcji sms. Pewnie już w internetach spotkaliście się z czymś takim. Kiedyś gdzieś przez przypadek zobaczyliście taki post: "Wygraj smart-fona S5" Weź udział w konkursie," Rozwiąż petycję" Wygraj bony do sklepów lub wiele, wiele innych podobnych treści. Być może zastanawialiście się po co to ludzie udostępniają? Już Wam mówię - Ludzie, którzy to promują mają za to hajs. Proste :) Jeśli jakaś osoba kliknie w link do takiego konkursu np. ze smartfonem, poda swój numer telefonu i wpisze na stronie kod, który przyjdzie mu na telefon to my dostajemy za to 4-5 zł od jednej osoby, im więcej znajdziemy osób, tym większa stawka od rejestracji. Jeśli będziecie skutecznymi użytkownikami w programie partnerskim i będziecie dużo zarabiać to właściciel serwisu podniesie Wam stawkę nawet do 6-7 zł od jednej osoby!

Subkiller to program partnerski, który oferuje nam właśnie takie proste, a zarazem skuteczne zarabianie w internecie.

Jak zarabiać w programie?
1. Na początku musimy się zarejestrować w programie partnerskim na stronie Subkiller
2. Po rejestracji wchodzimy w "Profil" i wpisujemy nasze dane (imię, nazwisko, numer konta bankowego itd.)
3. Aby zacząć zarabiać musimy wejść w "PROGRAMY"
4. Wybieramy najbardziej interesujący program partnerski i zaczynamy go promować!

W każdym programie musimy wygenerować swój własny link, który po zrobieniu należy skopiować i udostępnić na stronach gdzie siedzi dużo ludzi. Np. jak wybierzemy program "Pusta oferta" to będziemy mogli stworzyć własną stronę do promowania np. jakiś konkurs, nagrody lub coś podobnego. Najpopularniejszym miejscem na reklamowanie programów są: popularne strony www, fora tematyczne, facebookowe grupy, duże fanpage itp. Dla przykładu: Promując program Filmy będziemy wpisywać w Google frazy z nim związane np. "Pitbull Niebezpieczne Kobiety film" Na stronach które nam wyskoczą musimy po kolei wstawiać nasze linki z danym filmem odpowiednio do tego zachęcając np. "Jeśli ktoś szuka filmu Pitbull Niebezpieczne Kobiety to zapraszam na stronę: (tu podajemy nasz wygenerowany link z subkillera)
Niżej objaśniam na screenie z jednego programu jak należy wygenerować i skopiować dany link do udostępnienia:


premium sms










Po skopiowaniu najlepiej będzie gdy ten link skrócicie w jakimś skracaczu najlepiej z maskowaniem, takie coś oferuje nam w tej chwili strona prv.pl (warto również poszukać innych skracaczów w google) Dzięki temu unikniecie zablokowaniu linków np. przez facebooka.

Na Subkiller zarabiający w serwisie może edytować każdy program np. zmienić tło, obrazek, treść itp. a nawet dodać swój własny program! Dzięki temu w nasze linki wchodzi o wiele więcej osób, co za tym idzie - większy zysk :) W tej chwili najwięcej ludzi interesuje się konkursami, darmowymi rzeczami, e-bookami, muzyką, nagrodami, erotyką, filmami, które ostatnio wyszły w kinach, programami na komputer, kursami, "jak coś zrobić?" Youtuberami, skórkami i hackami do gier, serialami, komiksami, aplikacjami na smartfona itp. więc warto pomyśleć coś w tym kierunku przy tworzeniu programu.

Oczywiście nie będziemy promować samego linku ponieważ nikt w to nie wejdzie, trzeba odpowiednio zachęcić ludzi do klikania w link. Np.: "Jeśli ktoś chce odebrać darmowy kosz słodyczy to zapraszam na stronę: (Tu podajemy nasz zrobiony link) Wczoraj wysłałem zgłoszenia a dziś paczka ze słodyczami leży u mnie na stole, nie wiem co zrobię z taką ilością, może ktoś chce? :)"

Tego typu posty możemy zamieszczać np. w komentarzach w dużych grupach na Faceboku typu: Like za like, Fejmy, Swagi, Poznajmy się, Szukam znajomych itp. Aby dołączyć do grup wystarczy w wyszukiwarce wpisać daną frazę, dołączyć do danej grupy i poczekać na zatwierdzenie przez admina (Niektóre grupy tego nie wymagają i od razu możemy pisać posty bez dołączania). Warto też pisać komentarze na popularnych Fanpage, Wydarzeniach itp. Zachęcam również do szukania własnych miejsc na promowanie linków gdyż właśnie możecie trafić na taką stronę, która przyniesie Wam "Złote jaja". Wystarczy pomyśleć co w tej chwili jest chwytliwe i to promować na znalezionych stronach w google :)

Jeśli się postaracie to dziennie z Waszego linku zarejestruje się min. 30 osób:
Szybkie przeliczenie z programów:
Sub SMS: 30 x 4,5 zł = 135 zł dziennie!
Premium SMS 30 x 16 zł = 480 zł dziennie!

A to nie wszystko! zdarzają się dni kiedy z Waszego linku zarejestruje się ponad 30 osób, może nawet 300 jak ktoś pomyśli, wyobraźcie sobie ile to jest kasy :)
Ciężko uwierzyć prawda? Czasami uda mi się znaleźć niszę, na której znajdę nawet ok. 1000-2000 osób w  jeden dzień :) Oczywiście tyle codziennie się nie zarabia ale w moim przypadku raz na miesiąc lub dwa zdarzy się taka dniówka.
Pieniądze leżą na ziemi, trzeba tylko umieć je podnieść ;)

Pamiętajcie, że najważniejszy jest własny pomysł aby odpowiednio zachęcić użytkownika do wejścia w nasz link, wyżej przedstawiłem tylko jedną z tysiąca metod zarabiania na sub sms dlatego zastanów się nad swoimi własnymi pomysłami ponieważ mogą przynieść Ci naprawdę duży zysk. Najlepszym sposobem na wymyślenie dobrego sposobu jest branie pod uwagę tego na co sami byście się "złapali" :) 

Wypłaty na Subkiller odbywają się w ciągu 24 h czyli po zleceniu kasę mamy na drugi dzień w banku. Aby zlecić wypłatę musimy mieć zarobione min. 50 zł. Zlecenie wypłaty odbywa się w zakładce: Płatności.

Na stronie mamy także zakładkę Top 10 więc każdy może sobie sprawdzić ile zarabiają partnerzy tego serwisu.

Serwis dodatkowo oferuje nam możliwość polecania innych użytkowników do zarabiania i za to daje nam aż 11% zysków od zarobków poleconej osoby. Czyli np. polecacie jakąś osobę która na Subkiller.pl zarobiła 1000 zł to dla Was z tego jest 110 zł. Oczywiście osoba polecona nic na tym nie traci ponieważ admin z własnej kieszeni płaci nam za prowizję poleconego. A teraz wyobraź sobie, że masz 10 takich poleconych, 10 x 110 zł = 1100 zł dla Ciebie! Im więcej ludzi polecisz tym większy zysk dla Ciebie :)
Oczywiście nie każda nowa osoba po Twoim poleceniu będzie wiedziała jak się zabrać za zarabianie w programie, dlatego Twoim zadaniem jest wytłumaczyć krok po kroku na czym to polega, a najlepiej pokazać ten poradnik lub napisać podobny.
Im skuteczniej wytłumaczysz to swojemu poleconemu tym większe pieniądze będzie on zarabiał na Ciebie! Na obrazku poniżej pokazuję jak polecić osobę:
1.Na początku wchodzimy w zakładkę "Poleceni"
Od razu zobaczymy nasz link polecający, mój wygląda tak: https://subkiller.pl/?p=karmas

Możemy również polecać serwis poprzez umieszczenie banera, który automatycznie generuje kwotę jaką zarobiliśmy od początku w serwisie.

Mój baner polecający wygląda następująco oraz przedstawia aktualną kwotę jaką do tej pory zarobiłem na Subkiller:


Uwaga BONUS dla czytelników tego bloga!!! Wstaw swój baner lub link polecający na tym blogu i zdobywaj poleconych za darmo! Więcej info tutaj - - - > Wstaw swój link polecający!

Baner oraz link polecający możemy wklejać z odpowiednim zachęceniem na rożnego rodzaju forach o zarabianiu, blogach, stronach www itp. Możemy także polecać naszych znajomych aby również zarabiali w serwisie.

Czyli tak naprawdę serwis oferuje nam 2 możliwości zarobku, jeśli chcesz zarabiać naprawdę dużo to najlepiej korzystać z dwóch metod naraz :)

Jestem przekonany, że warto spróbować bo każdy kto będzie postępował według moich wskazówek zarobi co najmniej 1000 - 3000 zł miesięcznie. A z czasem te kwoty będą rosły gdyż nabierzecie doświadczenia i wszystko będzie szło jak z górki.

Najważniejsze jest to abyście znaleźli jakieś skupiska ludzi w internecie, tak jak wcześniej wspominałem najlepiej dołączyć do grup na fejsie lub reklamować na jakiś znanych portalach, forach itp. Im więcej linków wstawimy tym więcej zarobimy.

Jeśli już uda Wam się zarobić nawet kilka złoty to znaczy, że idziecie właściwą drogą! Nigdy się nie zniechęcajcie małymi kwotami bo z czasem będą one rosły i będziecie zarabiać ogromny hajs! Wielu ludzi czyta poradniki dot. zarabiania potem zarobi kilka groszy i mówi, że się nie opłaca i zamyka interes. Nigdy tak nie róbcie bo nic nie osiągniecie! Najważniejszy jest zapał i chęci do pracy!

Myślę, że pomogłem, jeśli macie jakieś pytania, wejdźcie w zakładkę"KONTAKT" na moim blogu :)

Życzę Wam powodzenia i dużych zarobków w serwisie :D

Zapraszam również do przeczytania zakładki na tym blogu, w której opisałem jak zrobić swój własny program partnerski na Subkiller.pl! 

Aby być na bieżąco z nowymi postami dotyczącymi Subkillera zapraszam do polubienia:



Zarobki 10 najlepszych partnerów na Subkiller.pl (31.10.2016 r.)
Aktualne zarobki możemy sprawdzić po zalogowaniu się na stronie w Top 10.




Tagi:

5 komentarzy:

  1. No nie pierdziel ze zarobiles 600 zl jednego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Czasami zdarzają się dobre dni, w których zarabia się spore sumy :D

      Usuń
  2. wczoraj zleciłem pierwszą wypłatę, a dziś już kasa na koncie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nowa na subkiller, jak na razie w tydzień zarobiłam 194,50 zł. Na początku nie widziałam co promować ale jak widac z dnia na dzien idzie coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 100 wyswietlen i 6 rejestracji do filmów, to dobry wynik? :D

    OdpowiedzUsuń